Jack Herer, Strawberryhaze, Crimea Blue, WhiteWidow

Moderators: Cootje, Mother Earth, waserat, Stekkie

Jack Herer, Strawberryhaze, Crimea Blue, WhiteWidow

Berichtdoor StickyArt » do apr 28, 2011 8:47 pm

High allemaal, eerst eentje rollen voor ik begin

Mijn huidige ronde met de LemonSkunkjes zit er bijna op, ik ben er zeker niet tevreden over dus ben blij als het over is.
Maaaar vandaag kreeg ik me zaadjes binnen voor de aankomende ronde, en omdat ik zo ontevreden ben met de huidige wil ik zo snel mogelijk van start gaan. (Ik heb eigenlijk nog wel wat spulletjes nodig, luchtbevochtiger, nieuwe bulb voor de bloei, en een setje Plagron voeding maar dat kan nog wel even wachtten ± 3weken.. Luchtbevochtiger wil ik wel z.s.m.)

Ik wou mijn nieuwe ronde dus met allemaal verschillende soortjes doen, en zocht een mix-pakje. Ik heb er 1 gevonden die ze bij DHS helaas niet hadden. Heb ik dus maar ergens anders besteld. Alleen ben niet tevreden :D Levertijd duurde zo 8dagen.
Nu is het niet zo erg, maar als ik wel haast had dan had ik dus heel lang moeten wachtten na me betaling.

Ook had/heb ik nog Rokerij zaden die ik had gekregen om te testen maar andere forum-leden hebben dat al gedaan :P

Maar goed, ik heb nu dus in me ontkiemdoosje:
1x Strawberry Haze van Greenhouse
1x Crimea Blue van Barney's
1x WhiteWidow van ik weet niet wie, heb ik gratis erbij gekregen.
2x Jack Herer van Rokerij

Hier wat fototjes:
IMG01295-20110428-1958.jpg
Zaadjes + ontkiemdoosje

IMG01297-20110428-1959.jpg
Water pH 6,5 - 23,9°C - En nu maar hopen op een goeie kiem percentage!

IMG01298-20110428-2012.jpg
Look at them baby's. Af en toe gaat blikje open voor wat lucht natuurlijk

..

Setup is hetzelfde als altijd eigenlijk.
Homebox XL - 400W HPS
Afzuiger - filter. Alles derop en deraan gewoon :D

Alleen het voorgroeien tot 2e of 3e week wil ik onder 4x 18W TL Coolwhite doen.
IMG01289-20110426-1539.jpg
En me TL armatuurtje. Thanks to Marco-Ganja!! :D

Hopen dat ik de volgende update met goed nieuws kom :D
Voor nu dit.

Greetz,
Stick :smoking:
Laatst bijgewerkt door StickyArt op ma jul 04, 2011 7:21 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
StickyArt
professor

Re: Jack Herer, Strawbrryhaze, Crimea Blue, WhiteWidow - Bin

Berichtdoor Veron » vr apr 29, 2011 2:29 am

Dat ziet er nice uit Stick mooie verschillende soorten, welke soort plantje is dat rode zaadje?
Heb nog nooit een rood zaadje gezien :oops: ....

Heel veel suc6 ermee en ik blijf je volgen :wink:

Grtz,
Veron
Veron
Junky again

Berichtdoor Kaatje » vr apr 29, 2011 3:39 pm

Hey Sticky,de Crimea Blue is 1 van onze favoriete soortjes geworden.Hij ruikt heerlijk zoet en zo smaakt hij ook! :P De Strawberry hebben we nu staan,2e bloeiweek en ben ook naar die erg benieuwd.Ben gek op aardbeien en hoop dat ook te proeven straks. :bigjoint:
White Widow is ook een goede paffer, :bigjointsmoke: ruikt heel sterk als ze flink gaan bloeien.......heerlijk de geur van wiet! :D Jack Herer nog nooit gehad of gerookt dus dat wordt wachten op jouw rookverslag straks.
Verschillende soorten vind ik ook leuker,dan zie je ook echt goed dat elke soort verschillend eruit ziet en natuurlijk anders smaakt! :mrgreen:

Ik wens je veel succes met je nieuwe ronde,dat hij je maar beter mag gaan bevallen als je huidige! :wink:

Je word gevolgd :shock: door Kaatje :rastasmoking:
Als je de mens leert kennen ga je van dieren houden!
Kaatje
Junky again

Berichtdoor StickyArt » vr apr 29, 2011 5:37 pm

High,

@Veron, Ik heb ze wel eerder gezien maar nooit eerder gebruikt, Greenhouse heeft dit ook alleen. Stomme coating over de zaadje heen, ik vraag me eigenlijk af of het vocht opnemen nog wel mogelijk is zo? (of moet ik da zaadje eerst kleur vrij maken iemand een idee?). Het is trouwens de Strawberry Haze > Rood he :P

@Kaatje, dat heb ik inderdaad gemerkt uit Cootje zijn berichtjes hier rond op het forum :P Daarom heb ik hem eigenlijk ook genomen. Ik houd wel van aparte smaakjes wiet. De strawberry wist ik niet eens dat die bestond ( :oops: ). Daar ben ik ook dus hier achtergekomen, en om de zelfde reden: Ik houd ook wel van aardbeien :P

Ik heb alleen niks over de Strawberry Haze kunnen vinden, wel op Amerikaanse forums. En daar maakt de strawberry haze ze naam niet waar (de Strawberry cough wel volgens hun).

WhiteWidow is ook zeker 1 van mij favorieten, en nog de enige wietje met een redelijk prijs. (7,50 p/gr dacht ik, in de shop waar ik ga, als ik geen eigen wiet bij de hand heb.) Jack Herer heb ik wel een gerookt van The GrasCompany, duur maar lekker wiet! Wou ooit zaadjes bestellen (sensiseeds) maar ik vond ze superduur. Maar nu heb ik ze dus :D (Thanks Dutch-Headshop, en Rokerij. I guess)

Ja haha bedankt :D, moet wel lukken dit keer.
StickyArt
professor

Berichtdoor menno » vr apr 29, 2011 8:38 pm

ben erg benieuwd om deze kweek te volgen :D ik hoop voor je dat deze ronde veel beter gaat :wink: ikzelf was ook van plan om verschillende soorten te pakken bij mijn volgende ronde. dus wil dit heel erg graag volgen :wink:
en de jack herer van the grass company heb ik ook al een gerookt en inderdaad een goed wietje :happy: maar wel erg duur :shock:
voor de rest nog veel succes en ik blijf volgen :bigjoint:
menno
Junky again

Re: Jack Herer, Strawberryhaze, Crimea Blue, WhiteWidow - Bi

Berichtdoor Cootje » vr apr 29, 2011 9:31 pm

Gaaf man die Strawberry :o
Net als jij zijn we enorm benieuwd naar de smaak :bigjointsmoke:

En Stick,ik raad je echt aan om een White Widow zonder één druppel voeding te kweken.
De werking is zeer intens en kan interessant zijn voor Uw ma :wink:
Ik kan me heerlijk ontspannen na het roken ervan :bigjointsmoke: van deze,beter als mét voeding.

Over de Jack Herer heb ik ook alle goeds gehoord onder de medicinale gebruikers en zullen we zeker een keertje nemen.
Tot die tijd gaan we lekker bij je afkijken :o :happy:

Succes man 8)
Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.
Cootje
Moderator

Berichtdoor hapslikweg » vr apr 29, 2011 11:38 pm

vette shit man ik heb ook een strawberry haze staan en dr toevallig net overgepot :D

suc6!

:rastasmoking:

:rastasmoking:
If people are good only because they fear punishment and hope for reward,
then we are a sorry lot indeed.
Albert Einstein
hapslikweg
professor

Berichtdoor StickyArt » za apr 30, 2011 10:47 am

Goeden morgen! En bedankt allemaal :D

Ik heb al vertrouwen, want alle zaadjes zijn open en 3 van de 5 hebben al een worteltje.
Jack Herer, en de Crimea Blue moeten nog een staartje krijgen, en dan gaan ze in de sproudpads

De gratis WhiteWidow, is de gene met de langste worteltje :suprised: Beloofd wat denk ik :P
De Strawberry is nog steeds rood van kleur, grappig om te zien, en heeft al een klein worteltje :D

@Cootje ik zal het onthouden en de Whitewidow in een hoekje zetten en apart water geven 8)
Stiekem ben ik ook het meest benieuwd naar de Strawberry haze en daarna de Crimea Blue (zaadje van die is wel erg klein trouwens):D

En vind het wel grappig dat er nu 3 van ons Strawberry hebben staan. Zo kunnen we ze goed vergelijken. :rastasmoking:

Gisteren even met me microscoop bij de Lemontjes gekeken.
En heb er toch maar 1 uit gepakt om de knippen :D Trichomes waren goed milky en wat amber.
Wat me wel opviel is dat deze "lemon" helemaal niet naar lemon ruikt. Maar de andere 4 echt wel, en heel sterk ook!
Deze rook gewoon naar geurloze wiet? Haha Nou gewoon wiet dus.
Heb 2 fototjes van voordat ze omging, heb der verder niet afgewogen en ook nooit gemeten. Groot was ze wel.

IMG01301-20110429-2113.jpg
De close up, sorry van de flits.

IMG01303-20110429-2113.jpg
Ze is best lelijk maar dat komt omdat ik der al 3/4 dagen geen water had gegeven. Was dus al langer van plan om deze te slachten :D

Eigenlijk hebben deze planten bijna geen voeding gehad, deze wel maar de andere 4 veel minder. Dit was ook de plant die sneller was als de andere 4. Misschien dat daarom deze niet naar Lemon ruikt. Ook hebben ze vanaf het begin op 12/12 gestaan :mrgreen: (Doe ik dus ook nooit meer, volgens mij krijg je dan zulke sprieten :P)

So dat was het.. Volgende update staan ze denk ik in sproudpads, en als ze boven zijn onder de TL.

Thanks for following, en tot de volgende update :mrgreen:
Greetz,
Stick.
StickyArt
professor

Berichtdoor Cootje » za apr 30, 2011 4:03 pm

Alle 'fruit' soorten qua wiet willen we wel proberen :bigjointsmoke:
Aardbeien zijn lekker,heerlijk zelfs :mrgreen:
Dat de Strawberry niet zo'n hoog THC gehalte heeft...dan doe je er gewoon méer in,toch :rastasmoking:

De Lemon Skunk is óók een favo van ons :bigjoint:

8)
Is het leven oneerlijk ?
Cootje
Moderator

Berichtdoor mrmaxi » za apr 30, 2011 4:13 pm

Ik ben echt benieuwd naar Lemon Skunk, heb ier 10 zaadjes van staan maar ben juist begonnen met Jack Herer en Special Kush :mrgreen:
mrmaxi
professor

Berichtdoor hapslikweg » za apr 30, 2011 7:54 pm

ik had vorig jaar in een buitenkweek in potten ook lemonskunk .. ben er ook helemaal verkocht aan, was echt heerlijk :)

Had zelf een paar lemonghazejes van cootje gekregen, maar heb ze niet ontkiemd gekregen hoogstwaarschijnlijk door wat inbrekerstuig grml

kweken zullen we jihaaa !
If people are good only because they fear punishment and hope for reward,
then we are a sorry lot indeed.
Albert Einstein
hapslikweg
professor

Berichtdoor StickyArt » za apr 30, 2011 8:47 pm

Ik ga zo over 10minuten nog 2 lemon skunkjes knippen. Die ruiken wel heel erg naar lemon :D Laatste 2 laat ik nog wel staan want die zijn het minst rijp.

De ontkiemde zaadjes zitten al in de sproudpads, wou nie langer wachtten want de wortel van Strawberry zat bijna om het zaadje heen. Nu wachtten tot ze hun koppie boven hebben, dan gaat de TL aan. Kastje is mooi op temp. 24,5°C. LV weet ik nog niet heb er net een Digitale meter in gestopt. > Edit: Temp. 21,9°C - LV 85%

Ik heb in de tuin een plantje zitten. maar deze heb ik gewoon ergens geplant, zonder te weten of er wel zon zou schijnen. Deze plantje komt van me neefje, ik heb hem geholpen bij het ontkiemen en planten van ze zaadjes. Maar toen hij naar mij terug kwam met ze ontkiemde zaadjes, was 1 wortel helemaal bruin. Ging de slechte kant op dacht ik, hij had ook zoiets van gooi hem maar weg. Ik heb hem toch een kans gegeven en ergens in het zand (waar ook onkruid groeit) geplant, in de volle grond. Ik nam net even een kijkje en ik stond er echt zo bij > :shock: .. Plantje is gewoon gegroeid en aan een nieuw set bladeren begonnen. :rastasmoking:

En kweken zullen we zeker! 8)

Edit:
Wowwwww!! Net een stukje vingerhasj van de Lemon in de top van me Safarimix joint gedaan. En het smaakte echt naar lemon! Kan niet wachtten tot ze droog zijn
StickyArt
professor

Berichtdoor Cootje » zo mei 01, 2011 12:23 pm

Temp. 21,9°C - LV 85%,hardstikke goed man :happy:

Ontkiemen in zand...is het proberen wel waard :P
Een medium wat ze gebruiken met kattengras zal denk ik ook wel werken.
Ben altijd op zoek naar beter :mrgreen:
Is het leven oneerlijk ?
Cootje
Moderator

Berichtdoor Cootje » zo mei 01, 2011 12:29 pm

hapslikweg schreef:ik had vorig jaar in een buitenkweek in potten ook lemonskunk .. ben er ook helemaal verkocht aan, was echt heerlijk :)

Had zelf een paar lemonghazejes van cootje gekregen, maar heb ze niet ontkiemd gekregen hoogstwaarschijnlijk door wat inbrekerstuig grml

kweken zullen we jihaaa !

Dat is de juiste spirit Hapslikweg :mrgreen:
Zal eens kijken wat ik nog voor je heb.

Grtz,Cootje 8)
Is het leven oneerlijk ?
Cootje
Moderator

Berichtdoor StickyArt » ma mei 02, 2011 3:29 pm

Yes update. Mijn verjaardag, en 2 plantjes zijn al boven komen kijken. De whitewidow laat al een steeltje zien maar kop zit nog onder, en 1 van de Jack herer ligt met ze koppie op de cocos :D

Vind dat ze aardig snel zijn, vanochtend was er nog niks te zien. Temp en LV zijn wel gedaald helaas, dus ik denk dat de TL erboven komt te hangen zodat het op temp blijft.

Ontkiem.jpg

Ik heb Zaai- stekgrond rondom me Sproudpads om LV beetje hoog te kunnen houden :D

WhiteWidow 02052011.jpg

WhiteWidow :D

Jack Herer 02052011.jpg

And the Jack! :D

Ik had toch gehoopt dat de Crimea Blue en de Strawberryhaze eerder zouden ontkiemen :P Nou maar hopen dat ze morgen te zien zijn :D
StickyArt
professor

Volgende

Keer terug naar Kweek verslagen binnen kweken