hermafrodiet??

Vraag & Antwoord

Moderators: Cootje, Mother Earth, waserat, Stekkie

hermafrodiet??

Berichtdoor kabouter-wiet » zo aug 21, 2011 12:15 am

halloo. ik ben nog maar pas lid van deze site. ik heb een tuintje van een 20-tal plantjes,allemaal uit gefeminiseerde zaden. enkele dagen geleden merkte in ongeveer de helft dat er zaden inzitten. ik ben in de 6-de week van de bloeifase. maar heb ze allemaal MEERMAALS gecontroleerd op mannelijke bloemen,maar geen resultaat??? heeft iemand van jullie dat ook al ooit gehoord of ervaren? ik hoop dat iemand me toch beetje raad kan geven? alvast bedankt. groeten,de bezorgde wiet-kabouter...
kabouter-wiet
nieuw

Re: hermafrodiet??

Berichtdoor hapslikweg » zo aug 21, 2011 7:26 am

heb je die planten buiten?

het kan zijn dat je zo'n geinponum in je straat of in de buurt hebt, die een mannetje in zn tuin heeft staan ... zijn bergen van dat soort aandachtszoekerds, die met een wietplant tof willen doen, zonder dat ze weten dat ze een mannetje hebben en dus ook nooit wiet zullen roken ervan... het nadeel van zulke mensen heb jij waarschijnlijk gemerkt nu .. ongewilde bevruchting :( ik hou al mn buren in de gaten met mn zgn tuinadviezen .. nix adviezen, gewoon stiekum kijken of ze geen mannetje hebben staan dat mijn oogst kan gaan verpesten :rofl:

als je écht geen mannelijke bloemen hebt gevonden kan dat het zijn. Het kan ook dat er zo weinig mannelijk bloem was, dat het is overwoekerd door de vrouwelijke bloemen, waardoor je dus niet kan zien waardoor het zaad is gekomen ..

wel zonde, wiet met zaad is minder potent .. majah daarentegen heb je voor volgend jaar natuurlijk wel een leuk spannend misschien nieuw soortje wat je kan kweken ;)
If people are good only because they fear punishment and hope for reward,
then we are a sorry lot indeed.
Albert Einstein
hapslikweg
professor

Berichtdoor foulmouth » zo aug 21, 2011 8:06 am

jah maar als het dan wel herma zaad is, heb je er misschien een stuk minder aan, tenzij ze heeeeel toevallig steriel aan de mannelijke zijde zijn :D

maarja grote kans dat het door de lucht is gegaan als je vaak heb gecontroleerd
foulmouth
professor

Berichtdoor kabouter-wiet » zo aug 21, 2011 5:02 pm

hapslikweg schreef:heb je die planten buiten?

het kan zijn dat je zo'n geinponum in je straat of in de buurt hebt, die een mannetje in zn tuin heeft staan ... zijn bergen van dat soort aandachtszoekerds, die met een wietplant tof willen doen, zonder dat ze weten dat ze een mannetje hebben en dus ook nooit wiet zullen roken ervan... het nadeel van zulke mensen heb jij waarschijnlijk gemerkt nu .. ongewilde bevruchting :( ik hou al mn buren in de gaten met mn zgn tuinadviezen .. nix adviezen, gewoon stiekum kijken of ze geen mannetje hebben staan dat mijn oogst kan gaan verpesten :rofl:

als je écht geen mannelijke bloemen hebt gevonden kan dat het zijn. Het kan ook dat er zo weinig mannelijk bloem was, dat het is overwoekerd door de vrouwelijke bloemen, waardoor je dus niet kan zien waardoor het zaad is gekomen ..

wel zonde, wiet met zaad is minder potent .. majah daarentegen heb je voor volgend jaar natuurlijk wel een leuk spannend misschien nieuw soortje wat je kan kweken ;)
kabouter-wiet
nieuw

Berichtdoor hapslikweg » ma aug 22, 2011 10:49 am

we hebben liever dat mensen niet zoveel kweken of dat hier laten zien, maar uiteindelijk blijft het je eigen verantwoordelijkheid. we letten er wel op btw...

pas als het overduidelijk is dat iemand een broodkweker is, verzoeken we diegene te gaan. broodkwekers hebben imho meestal meer dan 20 plantjes, maar het is absoluut op het randje. voor mij persoonlijk had 25 teveel geweest ... 20 plantjes in een tuin is voor mij ook heel iets anders dan 50 plantjes onder 5 hps lampen bijvoorbeeld ... óf vijftig plantjes onder 1 hps lamp ;)

En we letten er erg op dat iemand zn shit niet verkoopt in het algemeen. als het hier gebeurd kun je gelijk vertrekken, gebeurd het op zo'n manier dat wij niets merken. sjah wat niet weet wat niet deert ...
mensen die wel kweken, maar zelf niet roken hebben we hier ook geloof ik, persoonlijk ben ik daar geen fan van, gewoon omdat doorverkopen vrij makkelijk wordt. Majah als iemand bij hoog en bij laag volhoudt niet te verkopen, maar voor de lol kweekt om wat vrienden te helpen, wie zijn wij dan om dat niet te geloven, wij houden van mensen, dus we geloven alles wat iedereen zegt en schrijft :)
Albert Einstein
hapslikweg
professor

Berichtdoor kabouter-wiet » vr aug 26, 2011 11:31 pm

halloo jongens-dames. intussen kan ik terug met een geruster gemoed s'avonds slapen gaan... enkele weken vroeger dan voorzien,door die bestuiving geweest(of misschien omdat ik ze zelf iedere dag,terwijl ze buiten bleven, verduisterd heb na 12uur licht te hebben gezien??),heb ik ze allemaal geknipt.een schamele oogst voor zoveel risico als je het mij vraagt...!!!! maarja,na dit alles,ben ik weer ervaring rijker geworden,dat veel niet altijd véél betekent...! grtz
kabouter-wiet
nieuw

Berichtdoor Breakerr » di aug 30, 2011 5:58 pm

hey kabouter,
20 planten buiten leverd ook niet echt veel op, zeker niet met deze zomer.
daarom kan je beter gewoon een hobby kweker zijn met een tentje, als je een beetje handig word heb je met 5 planten
ook 400 gram wiet, ik denk niet dat je zoveel van 20 plantjes buiten heb gekregen met dit weer.

ik vind het zelf wel link hoor 20 plantjes in je tuin :bigjointsmoke:
maar je zal wel flink beschut zitten ;-) zou er wel mee uitkijken zeker op forums, der hoeft maar 1 verkeerde mee te lezen.

ik hoop dat je actief op het forum blijft met je kweekjes,
en misschien is een tentje wel wat voor jou ;-) hoe dan ook, vergeet niet dat je eerste kweek net als je eerste pannekoek is he ;-) en zolang je oogst heb, heb je een geslaagde eerste kweek. en de ervaring zal je op de duur meer waard zijn dan je eerste oogst ;-)

moge je wiet goed smaken! :bigjointsmoke:
Some may say im evil, care to find out?

eerste en tweede kweek 2x Lemon skunk buiten 4x Big Bang AF Binnen

Derde Kweek 2x NL 2x WW 2x Kh Ledz
Breakerr
professor

Berichtdoor hapslikweg » wo aug 31, 2011 10:38 am

sjah ik hou mn hart ook vast .. kheb planten waar droog wel een halve kilo af kan komen, mits het nog een beetje goed weer blijft de komende maand ....

binnen heb je daar geen last van, je hebt alles geheel zelf in de hand ( als je het goed doet ) .. het probleem met binnen is dat het eigenlijk altijd illegaal is, omdat je een lamp gebruikt en dus professioneel bezig bent .... de ene gemeente doet dan niet moeilijk als het vijf of minder planten zijn .. de andere gemeente ( die waar ik woon bv, ben al gewaarschuwd dat ik hier alleen nog woon omdat mn ouders high profile society leden zijn. En ik had echt maar 5 plantjes onder mn lamp ... ) zet je gewoon je huis uit op het moment dat je een lamp hebt.

Iemand hier in de buurt is afgesloten omdat ze 10 tl balken had branden tijdens een inval ... tien tl's van 11 watt boven 1 plant .... be aware .... ze wordt er overigens niet uitgetrapt en ze krijgt geen rechtsvervolging. Ovj wilde wel, maar rechter vond het onzin .. ze betaald wel 2000 euro voor de verzegeling van haar stroomshit. Schijnen ze altijd te doen bij een inval .. ook al branden er dus slechts tl balkjes boven 1 plant.. ( haar buurman is oud politieagent en daar heeft ze sinds een paar maanden ruzie mee ... erg toevallig he ;)
Albert Einstein
hapslikweg
professor

Berichtdoor Breakerr » wo aug 31, 2011 10:48 am

heel toevallig.

je heb altijd van die kansloze mensen die zelf niks durven neer te zetten maar wel andere veraaden.

ik weet het niet, maar om 1 of andere reden stress ik me totaal niet voor de politie,
als ze niks beters te doen hebben dan mijn 5 plantjes af te pakken, gaan ze maar lekker hun gang,
ze staan hier zeker 1x per week voor me deur, en de wijk agent kwam gistere nog naar me toe.

hey jongeman, istie nu al 2 meter in je tuin?
ik vol trots. yep sinds gisteren :P mja ik woon ook in een dorp, en in mijn "Steeg" wonen maar 5 mensen, waaronder ik er 1 van ben, en ze vinden het allemaal geweldig die planten, dus tja.

voor jou en dat vrouwtje bij jou in de buurt is het wel kut, mja dit blijf je houden met deze regelgeving...

Breakerr
professor

Berichtdoor foulmouth » wo aug 31, 2011 2:25 pm

ja bij mij zijn er pas in de buurt ook mensen met 5 plantjes hun shit opgehaald hier in de stad dus ik moet een low profile houden, hopen dat die bangs niet te hard gaan meuren (hoewel die citrusachtige lucht wel de harde skunk tot nu toe een beetje maskeert), maar ik ben in elk geval nu een week verder van mijn ultimatum en ze zijn de laatste 4-5 dagen veel meer vooruit gegaan dan m'n minimum verwachting, dus misschien gaat het toch nog een beetje rieken hier, maar als het kutweer blijft kan m'n raam dicht blijven, sterker nog, hij kan dicht blijven m'n afzuiger heb ik nauwelijks nodig met just 2 cfl's en toch 50 lv met raam dicht en 24-27 graden :D
foulmouth
professor

Berichtdoor Breakerr » wo aug 31, 2011 4:04 pm

foul vergis je niet pik, als je 10 seconde met je planten bezig bent ruik je het niet meer, de mens past zich razendsnel aan.
maar andere ruiken het zeker wel, ik zou echt een filter etc aanschaffen, en een degelijke afzuiger.
ik zou niet eens een filter nodig hebben, de uitlaat zit op 6 meter hoogste, en de wind voert het de maas op.
ik heb dit getest door de afzuiging van me droogtent te doen zonder filter, en de buuren roken niks.

scheeld weer in de kosten :rofl:

Breakerr
professor

Berichtdoor foulmouth » do sep 01, 2011 9:01 am

jah ik ruik ze ook wel als ik m'n kamer binnenkom daar niet van , maar het is (nog) niet zo dat de hele bovenverdieping vergeven is als ik van buiten weer thuis kom, maarja ik heb toch altijd ook wiet op m'n buro liggen enzo, en een goeie zak wiet ruikt erger dan m'n planten tenzij ik de tent opentrek en er even doorheen aai :D
foulmouth
professor

Berichtdoor Cootje » do sep 01, 2011 3:40 pm

:suprised: de Cheese die hier staat meurt zó erg dat we een luchtreiniger hebben geplaatst buiten de tent.
Man,man,man...als de tent open is geweest ruik je het zó erg dat we deze maatregel hebben genomen :rastasmoking:
Moet er niet aan denken dat ik geen filter heb...deze doet zijn werk uitstekend :mrgreen:
Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.
Cootje
Moderator

Berichtdoor Breakerr » do sep 01, 2011 5:00 pm

heb zelf ook niks te klagen met de rhino van DHS

eindelijk weer wat zon de komende dagen! heerlijk. me lemonskunkies hingen helemaal uitgedroogd, das lang geleden zeg, goeie dag hier :grow:

currently at 2.04 meter :P

Breakerr
professor

Keer terug naar Wiet algemeen