Plaats reactie

THCNL
Leerling

Reageer met quote
Bedankt voor de belangstelling professor13 en Rice. Ze staan er inderdaad nog me plantjes. Ik heb wel maatregelen genomen vanmorgen om ze te beschermen tegen de opkomende harde wind en mogelijke hagel en regenbuien. Het was een gok om ze buiten te laten staan want ik was de hele dag van huis. Kom nu net pas terug eigenlijk. Heb de planten vanmorgen water gegeven en ze wat verplaats op me balkon zodat ze in mijn ogen veilig stonden. Het heeft goed uitgepakt want net dit fotootje gemaakt van de grootste van het stel en ze is heerlijk in rust-modus. Ze slapen als een roos.

De steel van me planten kan wel een windje hebben blijkt maar weer. Voor het zelfde geld was alles totaal kapot gewaaid en gehageld. Plant 1 is nu zo groot dat je een keukentrapje nodig hebt om een bovenaanzicht te maken, lol.

Groeten THCNL
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht

THCNL
Leerling

Reageer met quote
Vandaag me Nokia N95 met 5 mega pix cam laten stuiteren. Voorlopig even geen foto's maken dus. Helemaal te barsten. Shit happens! Ga zo snel mogelijk een nieuwe regelen zodat ik mijn hobby kan voortzetten.

Groeten THCNL

THCNL
Leerling

Reageer met quote
Vandaag me Nokia N95 met 5 mega pix cam laten stuiteren. Voorlopig even geen foto's maken dus. Helemaal te barsten. Shit happens! Ga zo snel mogelijk een nieuwe regelen zodat ik mijn hobby kan voortzetten.

Groeten THCNL

THCNL
Leerling

Reageer met quote
En ook nog Internet storing. Mensen ik zit op een eiland. Gelukkig heb ik me buddies nog!

THCNL
Leerling

Reageer met quote
Goede zaken gedaan met me verzekeraar. Ze vergoeden alle schade. Ze kopen mijn lopende abonnement af en ik kan een nieuwe afsluiten waar ik wil. Nu is het zo dat ik graag de Nokia N8 (o.a. 12 mega-pixel) wil, maar die is nog niet uit. Tot die tijd zal ik de foto's maken met een leen-apparaat. Met de planten gaat het trouwens goed. Geef ze lekker water en te voeden. Binnekort weer een foto-update.

Groeten THCNL

THCNL
Leerling

Reageer met quote
Ik heb nu een stuk of 3 gele bladeren gehad, valt me alles mee. De achterste is nog groter. Ze groeien nu zon 20 cm boven de balkonrailing uit en zijn ruim een meter beiden. Hier een kiekje van de planten:

Groeten THCNL

Cootje
Moderator

Reageer met quote
Dat ziet er goed uit maatje Razz
3 Gele bladeren zegt niks hoor,lekker haar gang laten gaan Wink

THCNL
Leerling

Reageer met quote
Maar weer is wat fotootjes bij daglicht genomen: Plant 1, Plant 2 en Schuin-Bovenaanzicht:

Groeten THCNL

sjaakie
Moderator

Reageer met quote
Zien er lekker uit, en dat op een balkon?, valt me alles mee zeg.
Ga zo door en hou ons op de hoogte, leuk.

THCNL
Leerling

Reageer met quote
Net weer me leven gewaagd op het keukentrapje, maar de pics zijn er weer. Zie hier Plant 1

Vandaag geen water gegeven dus ook geen voeding. De grond voelt nog vochtig genoeg naar mijn idee. En zo studderen we verder richting de oogst. Hier een kiekje van Plant 2:

Groeten THCNL

THCNL
Leerling

Reageer met quote
De dames hebben net een buitje gehad. Beetje regenwater is wel goed heb ik me laten vertellen. Vandaag dus geen water geven met voeding erin. Op een normale (niet regenachtige) dag slurpen de planten wel 2 liter water per stuk. De beestjes die me planten zouden kunnen schaden zijn tot dusverre weggebleven. Signaleer wel regelmatig van die wannabee-wesp-vliegen rond me plant maar die doen geen kwaad volgens mij. Hier een kiekje:

Groeten THCNL

THCNL
Leerling

Reageer met quote
De stam van de planten is al meer dan 2 cm dik aan de voet. De sappen vloeien rijkelijk door de aderen van de dames. Ze zijn gek op water en Plagron Terra Grow. Het zijn junkies, mijn junkies!

Allemaal suc6 hè met de teelt en vergeet niet te genieten van het groene goud. Do get high of your own supply!

Groeten THCNL

brainzzzz
professor

Reageer met quote
mooi dikke stam ! en gezonde planten. De haze moet nog wel even, dacht tot eind oktober ?
ze krijgen voeding en zitten in grote potten een beetje mooi weer erbij en het wordt een hele goede oogst !

we blijven je volgen Smile

2010: kweekverslag Lowryder #1 najaar
2010: Test verslag ontkiemen Test #1
2010: Kweekverslag Peyote cacti"
2010: Kweekverslag buiten "Lowryder #1"
2007: Kweekverslag buiten "Early california"

THCNL
Leerling

Reageer met quote
Ik zal de planten binnekort eens nauwkeurig opmeten met een rolmaatje. Ik schat ze zo rond de 1,40 meter vanaf de voet. Hier een net geschoten plaatje:

Groeten THCNL

THCNL
Leerling

Reageer met quote
Het is nu dag 112 vanaf het moment dat ik ben gaan ontkiemen en de plantjes zijn gemiddeld 102 dagen boven de grond. Vanmorgen zag ik de eerste tekenen van dat de bloeifase gaat aanvangen. Witte kleine haartjes met een bruin uiteinde. Zie hier een kiekje:

Groeten THCNL